ক. পঞ্জীয়ন
1. মই ক’ত ক’ভিদ-19 টীকাকৰণৰ বাবে পঞ্জীয়ন কৰাব পাৰোঁ?
আপুনি ছাইন ইন কৰিব লাগিব " টেব www.cowin.gov.in / covid-19 ব্যৱহাৰ কৰি চাইন - ইন কৰক আৰু তাৰ পিছত পঞ্জীয়ন কৰিবলৈ " টিক ' প ' ৰ্টেলত ক্লিক কৰক আৰু আপুনি " পঞ্জীয়ন কৰিব পাৰে।
2. এটা ম ' বাইল এপ ইনষ্টল কৰিব লাগিব, যিবোৰত ইনষ্টল কৰিব লাগিব?
উমং. সেতু আৰোগ্যত ভাৰতীয় ম ' বাইল এপ আৰু চৰকাৰীভাৱে পঞ্জীয়ন কৰাৰ বাহিৰে কোনো অনুমোদন জনোৱা হোৱা নাই। আই টি. ডি. টি. ম ' বাইল এপ আৰু পঞ্জীয়নৰ বাবে সেতুত অনুমোদন জনোৱা হৈছে। আপুনি co cowin.gov.in পৰ্টেলত ক লগ ইন কৰাৰ প্ৰয়োজন। বিকল্পভাৱে, আপুনি সেতু, উমং বা আৰোগ্য টা এপ্পে টিকাকৰণ কৰিব পাৰে। আপুনি এপৰ জৰিয়তে উমং টাকাকৰণ কৰিব পাৰে।
3. ষ্টেছনেল - পোর্টেল গ্ৰুপৰ প ' ষ্টেছন যিটো বয়সৰ গ্ৰুপত পঞ্জীয়ন কৰিব পাৰি?
সকলো বয়সৰ ( টীকাকৰণ ) বছৰৰ উৰ্দ্ধৰ 15 বছৰৰ উৰ্দ্ধৰ আৰু 2007 বছৰৰ উৰ্দ্ধৰ লাভাৰ্থীৰ বাবে পঞ্জীয়ন কৰিব পাৰি৷
covid-19. 4 টা অনলাইন পঞ্জীয়নৰ বাবে টি. আই. টীকাকৰণ বাধ্যতামূলক নেকি?
প্ৰতিটো দিনৰ বাবে টিকাকৰণ কেন্দ্ৰ, টি. আই. টি. ভি. আৰৰ ওপৰত পঞ্জীয়ন কেন্দ্ৰ প্ৰদান কৰাৰ বাবে কোনো সীমিত সংখ্যক টি. আই. টি. দিনৰ ব্যৱস্থা প্ৰদান কৰা নহয়। লাভাৰ্থীসকলক অনলাইন টীকাকৰণ কৰিব পৰা যাব য ' ত টীকাকৰণ কেন্দ্ৰ বা টি. টীকাকৰণ কৰিব পাৰি৷ সকলো অনলাইন টীকাকৰণ ব্যৱস্থাৰ বাবে এক সাধাৰণ সুবিধা উপলব্ধ, টীকাকৰণ আৰু টীকাকৰণমূলক অতিথিৰ বাবে টীকাকৰণ কৰা এক সাধাৰণ সময়সূচীত টীকাকৰণ কৰা।
5. ম ' বাইল নম্বৰৰ জৰিয়তে এজন লোকে কেনেকৈ পঞ্জীকৃত ম ' বাইল নম্বৰৰ জৰিয়তে কেনেকৈ জয়ী হ ' ব পাৰে?
সেই একেই সংখ্যক লোকৰ বাবে 6 টা ম ' বাইল নম্বৰ পঞ্জীভুক্ত হৈ থাকিব পাৰে।
6. কোনো স্মাৰ্ট ফোন অথবা অনলাইন পঞ্জীয়ন নিয়ন্ত্ৰণ কৰিবলৈ সক্ষম নহয়, কোনো স্মাৰ্ট ফোন, ইণ্টাৰনেট বেঙ্কিংৰ সৈতে কোনো স্মাৰ্ট ফোন লাভাৰ্থী নাই?
সেই একেই সংখ্যক লোকৰ বাবে 6 টা ম ' বাইল নম্বৰ পঞ্জীভুক্ত হৈ থাকিব পাৰে। বন্ধুসকল, পঞ্জীয়নৰ বাবে অনলাইন যোগে পৰিয়ালৰ পৰা লাভাৰ্থী বা অনলাইন পঞ্জীয়নৰ বাবে সহায় কৰিব পাৰে।
7. মই টিকাকৰণ অবিহনে আধাৰ কাৰ্ড পঞ্জীয়ন কৰিব পাৰিমনে?
yes, if you are 18 years or older (birth year 2004 or earlier), you can register on co-win portal using any of the following id proofs: aadhaar card driving license pan card passport pension passbook npr smart card voter id (epic) unique disability identification card (udid) ration card with photo if you are 15 - 18 years old (birth year 2005, 2006 or 2007), you can register on co-win portal using any of the following id proofs: aadhaar card pan card passport unique disability identification card (udid) ration card with photo student photo id card
8. পঞ্জীয়নৰ বাবে কোনো শুল্ক পৰিশোধ কৰিব লাগিব নেকি?
চাৰ্জৰ কোনো চাৰ্জ নাই, পঞ্জীয়ন।
9. 2য় স্তৰ বা 2য় এই পালিটোৰ বাবে সতৰ্কতা প্ৰদান কৰাটো প্ৰয়োজনীয়নে?
নহয়, এজন ক্ৰেতাই কেৱল এবাৰ পঞ্জীয়নৰ প্ৰয়োজন নহয়, এজনহে লাভাৰ্থী সৃষ্টি কৰিব লাগিব - এবাৰহে কেৱল এবাৰহে পঞ্জীয়ন - পঞ্জীয়ন সৃষ্টি কৰিব লাগিব। তাৰ পিছত, দুয়োটা ৱেবচাইট বা অনলাইনত প্ৰৱেশ কৰিব পাৰি আৰু প্ৰতিষেধক প্ৰাপ্ত কৰিব পাৰি। অনচাইটটা অনলাইন ৱেবচাইট বা অনলাইন বুকিঙৰ পৰা যাব পাৰে। এইটো পৰামৰ্শ দিয়া হৈছে যে কেৱল এবাৰহে লাভাৰ্থীজনক পঞ্জীয়ন কৰিব লাগে যাতে কেৱল এবাৰ সঠিক লাভাৰ্থী ৰখা উচিত। এইটো পৰামৰ্শ দিয়া হৈছে যে ভৱিষ্যতে পঞ্জীয়ন পৰিহাৰ কৰিবলৈ এটা সক্ৰিয় ম ' বাইল নম্বৰৰ জৰিয়তে কৰা উচিত। ভৱিষ্যতে পঞ্জীয়নৰ জৰিয়তে কৰা সক্ৰিয় কৰিব লাগিব।
b. টি. টীকাকৰণ অনুসূচীৰ অনুসূচীবোৰ
1. টীকাকৰণ ব্যৱস্থাৰ সময়সূচী কি?
হয় পাৰিব, আপুনি আপোনাৰ পঞ্জীভুক্ত ম'বাইল নম্বৰৰ জৰিয়তে কʼউইন প'ৰ্টেললৈ লগ ইন কৰাৰ পিছত কʼউইন প'ৰ্টেলৰ জৰিয়তে টীকাকৰণৰ বাবে এপইণ্টমেণ্ট বুক কৰিব পাৰিব।
2. মই নিকটতম টীকাকৰণ কেন্দ্ৰ কেনেকৈ পাব পাৰোঁ?
আপুনি আপোনাৰ অৱস্থান নিৰ্ণয় কৰিব পাৰে, আপোনাৰ নিকটৱৰ্তী জিলা প ' ৰ্টেল বা জিলা ফ ' ৰ্টেলৰ জৰিয়তে সন্ধান কৰা জিলা প ' ৰ্টেলত থকা মানচিত্ৰত থকা মানচিত্ৰত আপুনি সেতু - উমং - আৰোগ্য নম্বৰ ( টিকাকৰণ কেন্দ্ৰ ) বাছনি কৰি বিচৰা, টিকাকৰণ কেন্দ্ৰ বা জিলা ফ ' ৰ্টেলত আপুনি বিচৰা অনুসৰি ) সন্ধান কৰিব পাৰিব।
3. টিকাকৰণে উপলব্ধ হ ' বলগীয়া নিৰ্ধাৰণৰ বিষয়ে কি তথ্য লাভ কৰিছে?
হয় পাৰিব, টীকাকৰণৰ বাবে এপইণ্টমেণ্ট নিৰ্ধাৰণ কৰোঁতে ছিষ্টেমটোৱে প্ৰদান কৰা টীকাৰ নামৰ সৈতে টীকাকৰণ কেন্দ্ৰৰ নাম প্ৰদৰ্শন কৰিব।
4. টিকচিনৰ সকলোবোৰ বিষয়ক লৈ ৰাজহুৱা খণ্ডৰ তথ্য প্ৰকাশিত হ ' ল।
তলত দিয়া অধিবেশনৰ বাবে এটা স্ক্ৰীণ টীকাকৰণ কৰা হ ব ঘটনাৰ তথ্য – • • টীকাকৰণ কৰা দিন আৰু প্ৰতিষেধক কেন্দ্ৰ • টীকাকৰণ কৰা হ ল টিকাকৰণ কেন্দ্ৰ য ত ভেকচিনৰ বাবে উপলব্ধ কৰা টীকাকৰণমূলক ব্যৱস্থা কৰা হ ব • দিয়া ভাষণৰ প্ৰকাৰ • " মুক্ত " সেৱা " বা " সেৱা " দিয়া হওক বা " মুক্ত হওক। • যদি " প্ৰতিটো পালিত " প্ৰতি পালিত " হাৰ পৰিশোধ কৰা হয়। • চাইনিং ছিষ্টেমত আপুনি চাব লগা নাই কাৰণ এই স্লট ( যদি আপুনি সংখ্যা ) আৰু ছিষ্টেমত প্ৰদৰ্শন কৰা নাই, তেন্তে আপুনি কেৱল তলত দিয়া অধিবেশনসমূহৰ বাবে যোগ্য নহয়। ইয়াৰ বাবে আপুনি ছিষ্টেমক সামৰি লোৱা সকলো টিকুৰী চাব পাৰিব। যদি আপুনি ছিষ্টেমত ভেকচিন প্ৰদৰ্শন কৰে, তেন্তে এই কথাৰ বাবে যোগ্য নহয়। • শ্লটৰ বাবে উপলব্ধ শ্লটৰ সংখ্যা
5. এই অধিবেশনত মোৰ পছন্দৰ তথ্য নিৰ্বাচন কৰা হয়, যিহেতু নিৰ্বাচন কৰা পছন্দৰ অধিবেশনৰ তালিকাসমূহত কিমান পছন্দ থাকিব পাৰে, মই নিৰ্বাচন কৰিব পাৰো?
আপুনি আপোনাৰ ব্ৰাউজিং অভিজ্ঞতা, দিনৰ বাবে বিভিন্ন প্ৰতিষেধকৰ ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে ( যেনে টিকাকৰণ কেন্দ্ৰ ), ( বিচৰা পৰামৰ্শ, পৰামৰ্শ, টিকাকৰণ আৰু দিনৰ বাবে আদিৰ ওপৰত অগ্ৰাধিকাৰ কেন্দ্ৰ ), আপুনি বিচৰা পৰামৰ্শ ল ' ব পাৰে।
6. যদি মোৰ শ্লটত অগ্ৰাধিকাৰ দিয়া নহয়, তেন্তে টিকাকৰণ কেন্দ্ৰই পছন্দ কৰা তাৰিখ কি?
আপোনাৰ পচন্দৰ কেন্দ্ৰবোৰত, টি. আই. টি. ভি. অন, লিষ্টিকেলৰ বাবে কিছুমান চয়ন অনুযায়ী, টি. লিষ্টতকৰণ কেন্দ্ৰ বা অন্য প্ৰতিবন্ধকতা সৃষ্টি কৰিব পাৰে৷ আপোনাৰ জিলা আৰু জিলা পোৰ্টেল কোড ব্যৱহাৰ কৰি আপুনি টিউচনৰ প ' ৰ্টেল ব্যৱহাৰ কৰি থকা টিউশ্যন ক ' ডত থকা আপোনাৰ pin আৰু প্ৰতিষেধক প্ৰদান কৰে৷
7. মোৰ সুবিধা তালিকাভুক্ত কৰা বা অনুমোদনৰ বাবে মোৰ সুবিধা অতি কম। যদি খালী থাকে, তেন্তে টিক টীকাকৰণ তালিকা বা অনুসূচীত জনজাতিৰ বাবে কিমান কম হ ' ব?
( মথি 24: 14 ) তথাপিও টিকৰীয়ে এই সকলোবোৰৰ বাবে টিকচিন্তাত পৰিছে। আপুনি কিছু সময়ৰ বাবে অপেক্ষা কৰিব পাৰে, আপোনাৰ ওচৰত অনব’ৰ্ডেড টা সক্ৰিয় মঞ্চ আছে আৰু কিছুমান টিকাকৰণ সেৱা আগবঢ়াবৰ বাবে, যিবোৰে আগতীয়াকৈ সক টিকাকৰণ আৰম্ভ কৰে। চৰকাৰী সংস্থা ( টিকাকৰণ কেন্দ্ৰ ) আৰু চৰকাৰী জিলাসমূহৰ বাবে টিকাকৰণ কেন্দ্ৰ ( টিকাকৰণ কেন্দ্ৰ ), জিলাবোৰৰ দ্বাৰা সময়ে সময়ে সময়ে আগতীয়াকৈ দিয়া হয়। এই হিতাধিকাৰীক আগতীয়াকৈ প্ৰকাশ কৰাৰ বাবে পৰ্যাপ্ত পৰিমাণৰ উপস্থিতি প্ৰদান কৰাৰ পৰামৰ্শ দিয়া হয়। আপুনি কিছু সময়ৰ পিছত পুনৰ পৰীক্ষা কৰিব লাগিব। ( প্ৰ. অনুগ্ৰহ কৰি প্ৰ ' কে17 চাওক )।
8. যেতিয়া এই অনুসূচীত প্ৰচাৰ কৰা হয় তেতিয়া টিকিউচন্ ( টিকেল ) টীকাকৰণ কৰা হ ' ব?
vaccination sessions are published on co-win at 8:00 am, 12:00 pm, 4:00 pm and 8:00 pm every day.
c. সাধাৰণ নিয়োগ শৃংখলাকৰণ
1. মই টীকাকৰণ নকৰাকৈয়ে মোৰ নিযুক্তি লাভ কৰিব পাৰিমনে?
অনচাইট. অনলাইন বা অনলাইন নিযুক্তিকৰণ পদ্ধতিৰ বাবে ল ' ব পৰা যায়। টিকাকৰণ কেৱল মাত্ৰ অনুমোদনৰ পিছতহে ৰেকৰ্ড কৰা হয় টীকাকৰণ।
2. মই অনলাইনত হস্তক্ষেপৰ বাবে টিকাকৰণ নামৰ এখন অনলাইন ব্যৱস্থা কৰিব পাৰিমনে?
হয়, আপুনি আপোনাৰ ম ' বাইল নম্বৰৰ জৰিয়তে আৰোগ্য - সেতু, cowin.gov.in - আৰোগ্য ৰ ভিতৰত পঞ্জীয়ন কৰাৰ পিছত, টি. পি. আই. ডি ম ' বাইল নম্বৰ বা চাইন ইন কৰিব পাৰে ( আপোনাৰ পঞ্জীভুক্ত ম ' বাইল নম্বৰ )।
3. মই প্ৰতিটো টীকাকৰণ কেন্দ্ৰত প্ৰদান কৰা টীকা চাব পাৰিমনে?
হয় পাৰিব, টীকাকৰণৰ বাবে এপইণ্টমেণ্ট নিৰ্ধাৰণ কৰোঁতে ছিষ্টেমটোৱে প্ৰদান কৰা টীকাৰ নামৰ সৈতে টীকাকৰণ কেন্দ্ৰৰ নাম প্ৰদৰ্শন কৰিব।
4. which vaccines can i choose while booking appointment for vaccination?
if you are aged 18 or more (birth year 2004 or earlier), you can choose covaxin, covishield or sputnik v. if you are 15-18 years old (birth year 2005,2006 or 2007), currently you are eligible only for covaxin and the system will show you only covaxin administering cvcs while booking appointment for vaccination.
5. how do i book a slot online?
the available number of slots in a session are displayed on screen for each of the sessions. if all slots are booked then instead of the number of slots, the text “booked” is displayed. once you have located the vaccination session of your choice, you can book a slot online by clicking the “no. of slots”, for any session that is not marked as “booked”. yes, it is as simple as that.
6. how do i know that my appointment is successfully booked?
once an appointment is successfully done, the system send an sms confirmation to the registered mobile number and also generates and displays the appointment slip. also, on the dashboard, the “schedule” tab changes to “reschedule” and the appointment details are displayed. a tab for cancellation is also displayed after the appointment has been scheduled.
7. can i download appointment slip?
হয়, এপইণ্টমেণ্ট শ্লিপখন এপইণ্টমেণ্টৰ সূচী নিৰ্ধাৰণ হোৱাৰ পিছত ডাউনলোড কৰিব পাৰি৷
8. what if i cannot go for vaccination on the date of appointment? can i reschedule my appointment?
the appointment can be rescheduled at any time. in case you are not able to go for vaccination on the date of appointment, you can reschedule the appointment by clicking on “reschedule” tab.
9. do i have an option for cancellation of appointment?
yes, you can cancel an appointment already scheduled. you can also reschedule the appointment and choose another date or time slot of your convenience.
10. where will i receive confirmation of date and time of vaccination?
once an appointment is scheduled, you will receive the details of the vaccination center, date and time slot chosen for appointment in an sms sent to your registered mobile number. you can also download the appointment slip and print it or keep it on your smart phone.
11. how to look for available slots for 1st dose?
you can search for slots after signing into your account. when you sign in, based on your eligibility for 1st, 2nd or precaution dose, you would see the “schedule appointment” button. please note that if none of doses are recorded in co-win from the account from which you are signed in, only the option for 1st dose scheduling is visible on the dashboard. in such a case, when you click the “schedule” button, the system will show you all published sessions at all vaccination centers for all vaccines for which you are eligible. 15-18 age group is eligible only for covaxin hence the slots are shown only for covaxin. for others, all vaccine sessions are shown. you can click on the “no. of slots” for your preferred vaccination session for booking an appointment and follow the steps thereafter.
12. is it necessary to take 2nd dose of vaccination?
yes, it is recommended that both doses of vaccine should be taken for realising the full benefit of vaccination. both doses must be of the same vaccine type.
13. when should i take the 2nd dose of vaccination?
it is recommended that the 2nd dose of covaxin should be administered in the interval of 28 days to 42 days after the 1st dose. the 2nd dose of covishield should be administered in the interval of 84 days to 112 days after the 1st dose. the second dose of sputnik v should be administered in the interval of 21 days to 90 days after the 1st dose.
14. will my 2nd dose appointment be automatically scheduled by co-win system?
no, you have to take an appointment for the 2nd dose vaccination. the co-win system will help you book an appointment in a vaccination center where the same vaccine is being administered as the vaccine type (covaxin, covishield or sputnik v) of the 1st dose.
15. how to book an appointment for 2nd dose?
if your first dose is already recorded in the system, then you are eligible for 2nd dose. the system will then show the “schedule” button on your dashboard for 2nd dose. when you click the “schedule” button, the system will – • show you vaccination sessions only with the same vaccine as you have taken for 1st dose. • also, only the sessions that are published after the minimum period between the 1st and 2nd dose are displayed here. for example, if you have taken covaxin for 1st dose on 01/04/21, then the published slots for 2nd dose for covaxin for dates after 28/04/21 are displayed (since the minimum period between the 1st and 2nd dose of covaxin is 28 days). once you have located the session of your choice, click on the “no. of slots”.
16. i have taken the first dose of covid vaccination through on-spot registration. when i tried to book a second dose online, it asked me to schedule an appointment for the first dose. what to do?
please ensure that you are signed in using the same mobile number through which you have registered for 1st dose. in such a case your first dose record will be visible on your dashboard and you can proceed to book the appointment for 2nd dose.
17. who are eligible for precaution dose?
the following types of beneficiaries who are fully vaccinated (with 2 doses) and have completed 9 months (39 weeks) after the 2nd dose, as per the records available on co-win, are eligible to take precaution dose. a. health care workers (hcw) b. frontline workers (flw) c. citizens aged 60 years and more (with co-morbidity on medical advice) (birth year 1962 or earlier as recorded on co-win).
18. how do i know if i am eligible for precaution dose?
your beneficiary type (hcw/flw/citizen) is now displayed on your dashboard. the system checks the your eligibility and if you are eligible (based on the records available in co-win), your eligibility status and due date for precaution dose is also displayed on your dashboard (please see the picture below)
19. when should precaution dose will be taken?
precaution dose should be taken at least 9 months (39 weeks) after the date of 2nd dose. citizens aged 60 years and more having co-morbidity can take precaution dose after medical advice.
20. which vaccine should i get if i am eligible for precaution dose?
only the same vaccine which has been administered to you for 1st & 2nd dose, can be administered for precaution dose. in other words, if you have received covishiled earlier, you should get precaution dose of covishield, if you have received covaxin earlier, you should get precaution dose of covaxin. the provision for precaution doses for sputnik v & zycov-d vaccines is currently not available.
21. where can i get precaution dose?
you can get precaution dose at any of government or private vaccination center as per your preference, subject to availability of vaccination slots for same.
22. do i require new registration for precaution dose?
no, new registration is required for precaution dose. if you are fully vaccinated (received two doses) and already registered on co-win, precaution dose can be administered through same co-win account. in fact, precaution dose can only be recorded for those beneficiaries for whom the record of both doses are available in the system.
23. how do i can book my precaution dose?
you can book your precaution dose either through online appointment or on-site/walk-in appointment at vaccination center based on the availability of vaccination slots. if you are eligible for precaution dose, the due date of same would be visible in your co-win account and you can also able to schedule appointment. when you click on the “schedule precaution dose” button, only the slots available for precaution dose will be displayed in the vaccination schedule. the schedule will be displayed only for dates on or after the date on which you become eligible. you can book the appointment by clicking on “no. of slots” and thereafter following the steps.
24. i am 60 years old and have one or more co-morbidity conditions. do i need to submit any certificate proof of same or doctor’s advice proof (prescription/letter) at the time of taking precaution dose?
no, you are not required to carry or submit any document proof on co-morbidity or doctor’s advice proof at the time of taking precaution dose. however, it is advised that the precaution dose should be taken only after medical advice.
25. i am health care worker/front line worker, fully vaccinated and also 9 months have been elapsed after second dose, but why precaution dose is not visible on my co-win account? what to do in such case?
this may be that case if you have not been tagged as hcw/flw on co-win. please check the beneficiary type on the dashboard (q35). you must have been received your doses from citizen category as per the records available on co-win. you need to visit any government cvc along with employment certificate in order to get yourself tagged in appropriate category before taking precaution dose after prescribed time interval. this tagging facility is only available at government cvcs in onsite mode.
26. i am health care worker (hcw)/front line worker (flw) but taken earlier vaccine doses from citizen category. whether tagging of hcw/flw is must to get precaution dose?
yes, if you are health care worker (hcw)/front line worker (flw) but tagged as citizen on co-win and if your age is less than 60 years then tagging as a hcw/flw is a must (as indicated in response to q42), in order to get precaution dose. if you are aged 60+ you can also choose to get precaution dose in the citizen category. however, it is suggested that you should go for correct tagging.
27. what should i do, if i am eligible for precaution dose but unable to book online appointment for same?
this may happen when you have taken 2 doses but in the account in which you are signed in, your vaccination record is available for only 1 dose. in such a case, since the system does not have record of both earlier doses, the “schedule precaution dose” tab is not activated. also, if you are eligible for precaution dose but unable to book online appointment for same due to any reason, you are required to visit vaccination center to take precaution dose through on-site/walk-in appointments. vaccinator may also help you in case co-win records do not show your both vaccine doses where you may be having two dose 1 certificates taken from different accounts. this feature is under development and will be released soon.
ঘ. টীকাকৰণ
1. is vaccination free at all vaccination centers?
no, currently, vaccination is free at government hospitals. in private facilities, vaccination is priced with ceiling limits at inr 780 for covishield, inr 1,410 for covaxin and inr 1145 for sputnik v.
2. মই টীকাৰ মূল্য পৰীক্ষা কৰিব পাৰিমনে?
yes, the system will show the price of the vaccine below the name of the vaccination center at the time of scheduling an appointment.
3. মই টীকাটো বাচি লব পাৰিমনে?
system will show the vaccine being administered in each vaccination center at the time of scheduling an appointment. beneficiary can choose the vaccination center as per their choice of vaccine being administered. beneficiaries aged 15-18 year (born in 2005, 2006, 2007) are eligible only for covaxin.
4. দ্বিতীয় ডোজ টীকাকৰণৰ সময়ত কি সাৱধানতা মই গ্ৰহণ কৰিব লাগিব?
the vaccination centers have been directed to ensure that if a beneficiary is being vaccinated with 2nd dose, they should confirm that the first dose vaccination was done with the same vaccine as is being offered at the time of second dose and that the first dose was administered more than 28 days ago for covaxin, 84 days ago for covishield and 21 days ago for sputnik v. you should share the correct information about the vaccine type and the date of 1st dose vaccination with the vaccinator. you should carry your vaccine certificate issued after the first dose.
5. মই বেলেগ ৰাজ্য / কেন্দ্ৰীয় সতৰ্কতাৰে টীকাকৰণ কৰিব পাৰিমনে / কেন্দ্ৰীয় ৰাজ্য / ৰাজ্যিক পালিত বা ভি. চি. আই. চি. আই. চি. আই. চি. - ৰ সৈতে 2য়স্কৰ পালি প্ৰাপ্ত কৰিব পাৰিম?
হয় পাৰিব, আপুনি যিকোনো ৰাজ্য/জিলাত টীকা ল'ব পাৰিব। একমাত্ৰ সীমাৱদ্ধতা হ'ল যে আপুনি কেৱল সেইবোৰ কেন্দ্ৰতহে টীকা লাভ কৰিবলৈ সক্ষম হ'ব, যিবোৰ কেন্দ্ৰই আপুনি প্ৰথম ডোজত লোৱা একে টীকা প্ৰদান কৰি আছে।
6. সতৰ্কতামূলক হস্তক্ষেপ কেতিয়া গ্ৰহণ কৰা উচিত?
নিশ্চিত কৰিব যে যদি সেই সময়ত টীকাকৰণবোৰ আগতে দিয়া হৈছিল যে টীকাকৰণবোৰ দ্বিতীয় পৰ্যায়ত দিয়া হৈছিল, টীকাকৰণৰ সতৰ্কতাৰ পালি 39 সপ্তাহ আগতে আৰু টীকাকৰণ কৰা উচিত, সেই সময়ত টীকাকৰণ কৰা উচিত। আপুনি টাইপ কৰা টীকাকৰণৰ সঠিক তাৰিখৰ সৈতে ডি টীকাকৰণৰ সেই তাৰিখৰ আৰু সঠিক ডি টীকাকৰণৰ বিষয়ে তথ্য ভাগ - বতৰা কৰা উচিত ৷ আপুনি আপোনাৰ প্ৰতিষেধক প্ৰদান কৰাৰ পিছত দ্বিতীয় ভেকচিন জাৰী কৰিব লাগিব।
7. টিকাকৰণৰ বাবে মই মোৰ লগত কোনবোৰ নথি পত্ৰ লৈ যাব লাগে?
যদি আপুনি আপোনাৰ আগৰ প ' ৰ্টেলত আপোনাৰ স্বাক্ষৰ কৰি থকা যিকোনো সময়তে আপোনাৰ পৰিচয় পত্ৰ আৰু আপোনাৰ স্বাক্ষৰৰ প্ৰমাণ - টিকটৰ দ্বাৰা নিৰ্ধাৰিত হয়, তেন্তে আপুনি আপোনাৰ পৰিচয় প্ৰমাণ - পত্ৰ / প্ৰিণ্ট কৰিব লাগিব আৰু আপোনাৰ পূৰ্বৰ প ' ষ্ট ' ৰেজি টিকটৰ ওপৰত নিৰ্ধাৰিত টিকৰ্ণ কৰা যিকোনো সময়তে ষ্টাম্প / টিকৰ্ণ কৰা উচিত।
8. একাউণ্ট নম্বৰ - 4 - ত থকা গোপন বিৱৰণ আত্ম - পঞ্জীয়নৰ বিৱৰণ কি? সহ - জয়জকৰ জয়?
আপুনি গোপন 4 টা অঙ্কৰ আই টি. ভিক্ট কোডৰ সময়ত, টি. আই. ডি. ক ' ডত সুধিব পাৰে - এই ভেকচিনবোৰ অবৈধ আৰু সঠিকভাৱে গ্ৰহণ কৰাৰ বাবে লাভাৰ্থী নাই যে লাভাৰ্থীজন সঠিক ভেকচিনবোৰ প্ৰাপ্ত কৰাৰ বাবে কোনো সঠিক আৰু সঠিক ভেকচিনৰ সঠিক নিষ্পত্তি নাই। স্পষ্টভাৱে নিযুক্তি ৰুমত জমা কৰা হৈছে।
9. মই নাজানো যদি মোৰ চিষ্টেমত টিকাকৰণ কেনেকৈ ৰেকৰ্ড কৰা হৈছে?
আপোনাৰ ম ' বাইল নম্বৰৰ সফল সংখ্যা ৰেকৰ্ডিং সফলভাৱে প্ৰেৰণ কৰা হৈছে ৷ নিশ্চিত কৰাৰ বাবে টি. এম. এছ পঠিওৱা এটা সফল টীকাকৰণ কৰা হৈছে ৷ আপোনাৰ প্ৰমাণপত্ৰৰ পালিত সৃষ্টি হোৱা টীকাকৰণ কৰা, টীকাকৰণ প্ৰক্ৰিয়াৰ বিৱৰণো প্ৰদান কৰা হয়। যদি আপুনি ৰেকৰ্ড কৰা টি. ভি. টি. আই. এছ / টীকাকৰণ কেন্দ্ৰৰ বিৱৰণত ৰেকৰ্ড কৰা উচিত, তেন্তে আপুনি তাৎক্ষণিকভাৱে টীকাকৰণ কৰিব নালাগে ৷ আপুনি টি. ডি. এছ. টি. আই. টীকাকৰণ কৰিব লাগিব ৷ আপুনি অভিযোগ দাখিল কৰা উচিত ৷
10. কিন্তু মই আপোনাক ক ' ব লাগিব যে মই আপোনাক এটা অনলাইন যোগে টীকাকৰণ কৰা নাই, কিন্তু আপুনি কিয় এনে এটা এন. চি. আই. চি. আই. এছ. চি. আই. এম. এছ প্ৰাপ্ত কৰা উচিত, সেয়া এতিয়াও জানিব নালাগে।
যদি এই ক্ষেত্ৰত আপোনাৰ অপডেচন টা ভিন্ন ভাষাত ' আই. চি. আই. এছ. টি. চি. আই. ৰ দ্বাৰা প্ৰাপ্ত কৰা হয়, তেন্তে আপুনি " লে টীকাকৰণ " কৰা পাঠৰ ক্ষেত্ৰত, টীকাকৰণৰ সময়ত, টীকাকৰণৰ সময়ত, টীকাকৰণ কৰা, টীকাকৰণৰ সময়ত, টীকাকৰণ কৰা, আপুনি সমাজৰ দ্বাৰা লোৱা ডাটা, টীকাকৰণ কৰা হ ' ব ৷ এনেধৰণৰ ক্ষেত্ৰত আপুনি আংশিকভাৱে বি. চি. আই. চি. চি. চি. আই. চি. আই. চি. - ৰ পৰা আংশিকভাৱে আপোনাৰ সম্পূৰ্ণ অস্বীকাৰ কৰিব পাৰে বা আপোনাৰ আংশিকভাৱে টীকাকৰণ কৰা আংশিকভাৱে অগ্ৰাহ্য কৰিব পাৰে। আপুনি আপোনাৰ নতুন টীকাকৰণ ব্যৱস্থাৰ বাবে পৰীক্ষা কৰিব পাৰে, টীকাকৰণ প্ৰক্ৰিয়াৰ নিৰ্দেশনা অনুসৰি, টীকাকৰণ প্ৰক্ৰিয়াৰ অন্তত টীকাকৰণ কৰা হ ' ব পাৰে, টীকাকৰণ প্ৰক্ৰিয়াৰ অন্তত টীকাকৰণ কৰা হ ' ব পাৰে।
ঙ. টীকাৰ প্ৰমাণপত্ৰ
1. মোক এখন টীকাকৰণৰ প্ৰমাণপত্ৰৰ কিয় প্ৰয়োজন?
চৰকাৰী টীকাকৰণ ব্যৱস্থাৰ বাবে, টীকাকৰণ কৰা এক চাৰ্টিফিকেট জাৰি কৰা, টীকাকৰণমূলক আৰু পৰৱৰ্তী বিল ( টিকাকৰণ ), টীকাকৰণৰ বাবে প্ৰদান কৰা, প্ৰয়োজনীয় প্ৰমাণপত্ৰ প্ৰদান কৰা, পৰৱৰ্তী কাভিদ চী.ভী.চী. টা প্ৰতিষেধক প্ৰদান কৰা হৈছিল। এইটো এটা বিশেষ প্ৰমাণ হ ' ব পাৰে যে টীকাকৰণৰ ক্ষেত্ৰত থকা এল টিক যিবোৰ কোনো প্ৰকল্পৰ বাবে বিশেষ প্ৰমাণৰ প্ৰয়োজন। কেৱল চিকিৎসকৰ দ্বাৰা টীকাকৰণ হোৱা ব্যক্তিসকলৰ বিপদ হ্ৰাস কৰাই নহয়, কিন্তু টিকাকৰণো ৰোধ কৰিব। গতিকে, এখন আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় বাৰ্তালাপত ভৱিষ্যত প্ৰমাণপত্ৰ আৰু সামাজিক প্ৰয়োজনীয়তাসমূহৰ বাবে এখনি ব্ৰেকচাৰেলাইজ কৰিব পৰা যায়। এই সন্দৰ্ভে প্ৰদান কৰা প্ৰমাণপত্ৰত থকা সুবিধাসমূহৰ সৈতে সহ - সহায়ক প্ৰমাণপত্ৰৰ সত্যাসত্য নিৰূপণ কৰিবলৈ কোনে এই পোৰ্টেলবোৰ উপলব্ধ কৰিব পাৰে। কিউ. আৰ কোড আৰু প্ৰমাণ পত্ৰ পৰীক্ষা কৰিব পাৰি। verify.cowin.gov.in. আৰ কোড স্কেন কৰি চাব পৰা নাযাব
2. টীকাকৰণৰ প্ৰমাণপত্ৰ যোগান ধৰিবলৈ কোন দায়বদ্ধ?
টীকাকৰণ কেন্দ্ৰ আপোনাৰ প্ৰমাণপত্ৰ প্ৰস্তুত কৰাৰ বাবে আৰু টীকাকৰণৰ দিনা টীকাকৰণৰ পিছত মুদ্ৰিত প্ৰতিলিপি এটা প্ৰদান কৰাৰ বাবে দায়বদ্ধ। অনুগ্ৰহ কৰি কেন্দ্ৰত প্ৰমাণপত্ৰ প্ৰাপ্ত কৰাৰ ওপৰত জোৰ দিয়ক। ব্যক্তিগত চিকিৎসালয়ৰ বাবে, প্ৰমাণপত্ৰৰ মুদ্ৰিত প্ৰতিলিপি প্ৰদান কৰাৰ মাচুল টীকাকৰণৰ বাবে সেৱা মাচুলত অন্তৰ্ভুক্ত কৰা হয়।
3. মই টীকাকৰণৰ প্ৰমাণপত্ৰ ক’ৰ পৰা ডাউনলোড কৰিব পাৰিম?
আপুনি নিম্নলিখিত পদক্ষেপৰ জৰিয়তে ল ' গ - আৰোগ্য - সেতু ( cowin.gov.in ) ইণ্টাৰনেট প ' লত ল ' কাৰ জৰিয়তে ল ' & lt; / সেতু ( shok টিকশ্যনৰ জৰিয়তে ডাউনলোড বা ডাউনল ' ড কৰিব পাৰে। আপুনি ব্যৱহাৰ কৰি ম ' বাইল নম্বৰটো ব্যৱহাৰ কৰি থকাৰ সময়ত আপুনি ব্যৱহাৰ কৰা ম ' বাইল নম্বৰটোৰ পঞ্জীয়নৰ সময়ত ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে।
4. can you only access the co-win website and register to get your vaccination certificate a limited number of times in a day?
সাধাৰণতে, কোনো সময়ত পত্রৰ প ' ৰ্টেলটোতে গ্রেৰ নম্বৰ পোৱা নাই আৰু সাধাৰণতে সহ - অস্তিত্বৰ প্ৰমাণপত্ৰত কোনো সীমা নাই। অৱশ্যে, এটা বাগ ইনমেৰেবলাই হিচাপে চিস্টেম ব্যৱহাৰ কৰাৰ চেষ্টা কৰা হয় যদিহে, এটা বাগ যেনে। যদি এটা ভুল অ '. টি. পি হৈছে, তেন্তে দা দুঘণ্টালৈ চাই, তেন্তে অনুৰোধ চাইজোৱাই পঠিয়াব পাৰি। যদিহে এটা নিৰ্দিষ্ট সময়ৰ আগতে অপেক্ষা কৰা হয়, তেন্তে অ '. টি. পিৰ সময়ৰ ভিতৰত আন এটালৈ অপেক্ষা কৰিব পাৰি।
5. আপুনি পুনৰ চেষ্টা কৰাৰ পিছত আপোনাৰ বাবে নিৰ্দিষ্ট পৰিমাণলৈ অপেক্ষা কৰিব লাগিব নেকি? আপুনি কেৱল এক ঘণ্টা বা আন কথাত এবাৰ কৰিব পাৰে, সেয়েহে আপুনি এবাৰ ইয়াক এবাৰ কৰিব পাৰে।
যদি আপুনি ভুলতে আপোনাৰ চিষ্টেমলৈ ল ' গইন কৰিবলৈ অনুমতি নিদিয়ে, তেন্তে ছিষ্টেমে একেবাৰ 3 বাৰ আপোনাক প্ৰদান কৰা নাই, উদাহৰণস্বৰূপ, যদিহে আপুনি একেটা অ '. টি. পি প্ৰদান কৰা নাই। আপোনাৰ ম বাইল ব্ৰাউছাৰক এটা নতুন উদাহৰণ সৃষ্টি কৰিবলে লগিন কৰক আৰু পুনৰ লগিন কৰক উদাহৰণ স্বৰূপে লগিন কৰক নতুন আৰু অ '. টি. পি নাই
6. মই ডিজিলোকেৰ কাভিদ টীকাকৰণ কেনেকৈ নিশ্চিত কৰিব পাৰোঁ?
আপুনি স্বাস্থ্য আৰু পৰিয়াল কল্যাণ মন্ত্ৰালয়ৰ অধীনত টীকাকৰণ থকা টীকাকৰণ প্ৰমাণপত্ৰত স্বাস্থ্য আৰু পৰিয়াল কল্যাণ মন্ত্ৰালয়ে পোৱা এই শ্ৰেণীৰ অধীনত পোৱা প্ৰমাণপত্ৰত কেন্দ্ৰীয় স্বাস্থ্য আৰু টীকাকৰণ প্ৰবন্ধ প্ৰকাশ কৰিব পাৰে। লাভাৰ্থীক centr আৰু center কাভিদ ত ক্লিক কৰক লাভাৰ্থী ৰেফাৰেন্স নম্বৰ লিখক প্ৰমাণপত্ৰ অভিগম আই. ডি. লৈ অভিগম কৰক।
7. মোৰ টি. চি. আই. চি. আই. আই. ডি. - ৰ দ্বাৰা বাতিল কৰা হৈছে, যদিহে এইটো টীকাকৰণ কৰা হোৱা নাই, তেন্তে টি. আই. চি. আই. আই. ডি. এফ. - ৰ প্ৰমাণ পত্ৰ বাতিল কৰা হ ' ব নেকি?
হয়, যদি আপুনি আপোনাৰ একাউণ্ট আংশিকভাৱে টীকাকৰণ কৰা বা অগ্ৰাহ্য কৰে, তেন্তে টীকাকৰণ কৰা ডি. চি. আই. চি. চি. আই. চি. আই. চি. আই. - ৰ পৰা লোৱা সম্পূৰ্ণ অস্বীকাৰ কৰিব পৰা এক আংশিকভাৱে টীকাকৰণ ৰিজ ' ল ' ব আৰু অগ্ৰাহ্য কৰিব পৰা নাযাব। আপুনি টীকাকৰণৰ পাছত নতুন প্ৰতিষেধক গ্ৰহণ কৰিব।
8. মোক কিয় এটা আন্তৰ্জাতিক ভ্ৰমণৰ প্ৰমাণপত্ৰ লাগে?
স্বাস্থ্য আৰু পৰিয়াল কল্যাণ মন্ত্ৰণালয়ে আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় ভ্ৰমণ প্ৰমাণপত্ৰৰ সূচনা কৰিছে যি বিদেশ ভ্ৰমণৰ বাবে আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় মানদণ্ড অনুসৰণ কৰে। প্ৰমাণপত্ৰখন এটা প্ৰমাণ যে আপুনি আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় ভ্ৰমণৰ বাবে টীকাকৰণৰ সকলো পালি প্ৰাপ্ত কৰিছে। এই প্ৰমাণপত্ৰই আপোনাক কʼভিড-19-ৰ বাবে কোনো ধৰণৰ আছুতীয়াকৈ থকা বা পৰীক্ষাৰ অসুবিধা নোহোৱাকৈ দেশত প্ৰৱেশ কৰিবলৈ দিয়ে।
9. মই আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় ভ্ৰমণৰ বাবে আৱেদন কৰিব পাৰোনে?
টীকাকৰণৰ সকলো পালি প্ৰাপ্ত কৰা যিকোনো ব্যক্তিয়ে আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় ভ্ৰমণ প্ৰমাণপত্ৰৰ বাবে আবেদন কৰিব পাৰে।
10. মই সকলো দেশৰ সৈতে ভ্ৰমণ কৰিব পাৰিমনে?
প্ৰৱেশৰ প্ৰয়োজনীয়তা বিভিন্ন দেশত পৃথক হয়। আপুনি এই প্ৰমাণপত্ৰৰ সৈতে হয়টো কিছুমান দেশত প্ৰৱেশ কৰিবলৈ সক্ষম হ'ব পাৰে, আনহাতে আপুনি আনবোৰত বিভিন্ন পৰীক্ষাৰ ফলাফল প্ৰদান কৰিব লাগিব পাৰে।
11. মই ক ' ত ভ্ৰমণৰ কাৰণে আৱেদন কৰিব পাৰো আন্তৰ্জাতিক ভ্ৰমণ প্ৰমাণপত্ৰ ক ' ত প্ৰয়োগ কৰিব পাৰো?
আপুনি ব্যৱহাৰ কৰা ম ' বাইল নম্বৰটো পঞ্জীয়ন কৰাৰ সময়ত " www.cowin.gov.in / ক্লিক কৰক আৰু আপুনি পঞ্জীভুক্ত ম ' বাইল নম্বৰটোত পঞ্জীয়ন কৰিব পাৰে। " " আপোনাৰ ভ্ৰমণ টেবৰ বিৰুদ্ধে থকা " 2 - ত ক্লিক কৰক আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় প্ৰমাণপত্ৰৰ বিপৰীতে আপোনাৰ ভ্ৰমণ টেবৰ বিৱৰণ " টেবত ক্লিক কৰক। আপুনি আপোনাৰ পাৰপত্ৰ প্ৰবিষ্ট কৰিব লাগিব আৰু পাছপোৰ্ট কৰিব লাগিব আৰু আপোনাৰ বয়স পাৰপত্ৰ প্ৰৱিষ্ট কৰিব লাগিব। বিকল্পভাৱে, আপুনি এটা একাউণ্ট টেবত ক্লিক কৰিব পাৰে। " নামৰ বিশদ বিৱৰণ উত্থাপন কৰিব পাৰে। " বাছনি কৰক " মোৰ বিদেশ ভ্ৰমণৰ বিৱৰণ " " " " ৰ বাবে টিকিউডিঅ ' পাৰ্মিটেচনৰ প্ৰমাণপত্ৰ যোগ কৰক। আপুনি দাখিল কৰিব লাগিব আৰু পাছপ ' ৰ্টৰ নম্বৰ প্ৰৱিষ্ট কৰিব লাগিব আৰু জন্মৰ তাৰিখ প্ৰবিষ্ট কৰক। সদস্য সংখ্যা বাছনি কৰক আৰু দাখিল কৰিবলৈ, সদস্যগৰাকী বাছনি কৰক।
12. মই মোৰ ভ্ৰমণৰ পৰা আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় ভ্ৰমণ প্ৰমাণপত্ৰ ক ' ত ডাউনলোড কৰিব পাৰো?
আপুনি " " " আপুনি 2 " ৰ পৰা বাৰ্ষিক অনুবাদ প্ৰমাণপত্ৰ ডাউনল ' ড কৰিব পাৰিব। এই বিকল্পটোৰ অধীনত " টেবৰ পৰা প্ৰমাণপত্ৰ প্ৰেৰণ কৰিব পাৰিব। আপুনি " টেবৰ পৰা প্ৰমাণপত্ৰ " " টেবৰ বিৰুদ্ধে নথিপত্ৰসমূহ ডাউনল ' ড কৰিব পাৰিব। "
13. মই যেতিয়া মোৰ ভ্ৰমণৰ প্ৰমাণপত্ৰ ডাউনলোড কৰিব পাৰো তেতিয়া আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় ভ্ৰমণ প্ৰমাণপত্ৰ ডাউনলোড কৰিব পাৰিম?
international travel certificates are generated within 2 hours of your request. you can download your certificate 2 hours after applying for it.
প্ৰভাৱসমূহ পাৰ্শ্বক্ৰিয়াসমূহ f. f + program ৰিপোৰ্টিং
1. টীকাকৰণৰ পৰা হোৱা পাৰ্শ্বক্ৰিয়াৰ ক্ষেত্ৰত মই কাক যোগাযোগ কৰিব লাগিব?
you can contact on any of the following details: a. helpline number: +91-11-23978046 (toll free - 1075) b. technical helpline number: 0120- 4783222you may also contact the vaccination center where you took vaccination, for advice.
জি. এছ. বৃদ্ধি কৰা সমস্যা....
1. ক ' ল ' ৰূমত কোনে লাভ কৰিব পাৰে - কোনে?
যিসকলৰ ওচৰত সহ - টীকাকৰণ কৰা হিতাধিকাৰীয়ে কমেও এটা পৰ্টেলৰ সেই সময়ত টিকাকৰণ প্ৰাপ্ত কৰিব পাৰে।
2. ক ' ত মই সহ - প্ৰশ্ন উত্থাপন কৰিব পাৰোঁ?
আপুনি আপোনাৰ covin - ছাইন ইন কৰিব পাৰে। এটা ডেশ্ববোৰ্ডত, " বিষয়টো উত্থাপন কৰিবলৈ, এটা " টেবত ক্লিক কৰক।
3. সহ - কোনে এনে ধৰণৰ সমস্যাসমূহ উঠাই ল ' ব পাৰে?
আপুনি নিজৰ বয়স, লিংগ সংশোধন, আৰু সংশোধন প্ৰমাণপত্ৰ সম্পৰ্কে তলৰ নাম আৰু শুদ্ধ তথ্য প্ৰমাণ - প্ৰমাণপত্ৰ উত্থাপন কৰিব পাৰে: দুটা প্ৰমাণপত্ৰ b. 1. b. দুটা b. মাৰ্জ কৰা হৈছে টি. ডি. টি. টীকাকৰণৰ এক অজ্ঞাত সদস্য / ব্যক্তিগত বিৱৰণ থকা এন. টি. ভি. - ৰ সৈতে পঞ্জীভুক্ত এক প্ৰমাণপত্ৰ। ই - মেইল ট্ৰান্সফাৰ কৰিবলৈ অন্য সদস্যসকলক পঞ্জীভুক্ত কৰা হৈছে ৷ এফ. টি. টীকাকৰণ কৰা নিৰ্দেশনাত, চূড়ান্ত কৰা প্ৰত্যাহাৰ কৰিবলৈ, অন্তিম https://prod-cdn.preprod.co-vin.in/assets/pdf/grievance_guidelines.pdf জি. এন. টি. টীকাকৰণ কৰা নিৰ্দেশনা কেনেদৰে প্ৰত্যাহাৰ কৰিব লাগিব।
4. এই প ' ৰ্টেলটোত কিমান সময় ল ' ব - তেখেতে লাভ কৰা যোগ্যতা অৰ্জন কৰিছে?
all issues raised in the portal are resolved within 24 hours. beneficiaries can track the status of the issues raised by clicking on the “track request” tab next to “raise an issue” tab, only once a request has been raised. for revoke vaccination status, the changes may take 3-7 days after submitting the request successfully.
5. q17ৰ উপ শ্ৰেণী ক ' ত উল্লেখ কৰা বিষয়বোৰ উত্থাপন কৰা হোৱা নাই?
in case of any issue/grievance not falling under the five categories mentioned above, beneficiaries may reach out to the below contact details: a. helpline number: +91-11-23978046 b. technical helpline number: 0120- 4783222 c. helpline email id: support@cowin.gov.in